26 Mayıs 2008 Pazartesi

İYİKİ DOĞDUN MELTEEEEM...


Canım arkadaşım Meltem'in doğumgünü için çok sevdiği, aylardan beri bir türlü yapmıyorum diye başımın etini yediği cheesecake'i yaptım. Yalnız pasta masaya gelene kadar üzerindeki toplar bitti:( Topların da içi cheesecake, dışı çikolata. Yabancı bir blogda görmüştüm daha önce ama hangisi hatırlayamıyorum. Çok lezzetli olmuşlardı. Sadece bu şekilde de ikram edilebilir tatlı niyetine...
Tarifi:
Cheesecake'i büsküvi veya kek tabanı olmadan pişiriyorsunuz. Buzdolabında iyice soğuttuktan sonra bir dondurma kaşığı yardımıyla şekil verip, buzlukta biraz donduruyorsunuz. Eritilmiş kuvertürle kapladıktan sonra dilediğiniz şekilde süsleyip servis yapabilirsiniz... Afiyet olsun...
Posted by Picasa

1 yorum:

meltem dedi ki...

canım arkadaşım ben senin doğumgününde ne yapıcam acaba bu becerikliliğimle:)
ama sana söylemem gereken bişey var benim doğum günüm meğer yanlışmış temmuzda bi daha doğumgünüm var anlıycan..
e bi daha yaparsın artık...:):):)