31 Mart 2008 Pazartesi

Talihsiz Batman Pastası


Ahh ahh bu pasta için neler hayal etmiştim, böyle birşey çıktı sonunda. Haftalarca düşündüm düşündüm... Kuzenimle ancak geceyarısı bitirebildiğimiz dolayısıyla o saatte teslim ettiğim pasta bir dizi talihsizlik silsilesinden geçtikten sonra nihayet bitti. Ama ben de bittim. Tabi süslemeye de vakit kalmadı. Çok moralim bozulmuştu ama ertesi gün doğumgünü sonrası yorumları duyunca keyiflendim. En önemlisi Yiğit beğendi o bana yeter. Yiğitciğim aramayı unuttum doğumgününde, tekrar kutlu olsun...
Posted by Picasa

1 yorum:

hicrany dedi ki...

Süperdi kuzencim pasta...tamam talihsizlik falan oldu ama..sonunda çok güzel ve lezzetli bir pasta çıktı ortaya...Kreşte herkes çok beğendi..Yiğit, güzel yorumlarını duydukça gaza gelip önüne gelene "biliyo musun benim pastamı Emel teyzem yaptııı" dedi durdu. Öğretmenlerden sipariş gelecek gibi görünüyor sana...Her konuda olduğu gibi pasta yapımı konusundada çok başarılısın...ellerine sağlık kuzencim...