24 Şubat 2008 Pazar

Bir nişan ve iki doğumgünü...







Kuzenim nişan pastamı yapar mısın diye sorduğunda önce bir tereddüt ettim. Yapabilir miyim acaba diye. Sonra birden cesaretlendim ve evet dedim. Neden olmasın hem benim için de bir tecrübe olur diye düşündüm. En kötü ihtimalle yapamam ve Hilal'e bir pasta yaptırırım, canı sağolsun... O arada Meltem(hem komşum hem de çok yakın arkadaşımdır kendisi) de benden bir doğumgünü pastası istemesin mi? Ona da evet dedim... Eşinin kardeşine bir superman pastası... Sonuç olarak 3 günlük bir koşuşturmanın ardından ortaya yukarıdakiler çıktı... Umarım herkes gerçekten çok beğenmiştir. Bu arada Cumartesi günü nişandan döndükten sonra Dilek'in kuzeni için yeni bir pastaya giriştim. Kuzenime mutluluklar, doğumgünü çocuklarına da mutlu mutlu seneler diliyorum....

Pastaların içerikleriyse şöyle; nişan pastası alt kat muzlu, orta kat frambuazlı, en üst kat vişneli. Superman çikolata-vişne, arabalı frambuaz.
Posted by Picasa

1 yorum:

Hilal-Ersin dedi ki...

Nişan pastasının sahipleri olarak..bu muhteşem pasta ile ilgili bir şeyler yazmazsak yazık olur...Yemesekte olurdu biz görünüşüne bayıldık zaten...Açıkcası daha bu kadar yolun başındayken, bu kadar güzel bir pasta yapacağını beklemiyorduk..Yani güzel olacağını biliyorduk ama böylesi değil ne yalan söyleyelim..Ellerine sağlık çok güzeldi...hem tat, hem görsel açıdan..başarılarının devamını dileriz..