8 Haziran 2009 Pazartesi

İLK DÜĞÜN PASTAM!...




Posted by PicasaAylardır heyecanla beklediğim gün geldi de geçti bile. Elif Hanım'ın 90 kişilik düğün pastasını teslim ettik. Ettik diyorum çünkü son iki gün çok yardımcım vardı. Banu, Seval, Esin, Tuba ve de sevgili eşim beni yalnız bırakmadılar. Hepsine çok çok teşekkür ediyorum. Maket pasta için iki hafta önceden başladım çalışmaya. Tahmin ettiğim kadar kolay olmuyormuş meğerse:) Pastalarsa son iki güne kaldı. Elif Hanım'a da teşekkür ediyorum, bana güvendiği için ve mutluluklar diliyorum...

9 yorum:

meltem dedi ki...

EMEEEEEEEEEEL SÜPER GÖRÜNÜYO !!
VALLA BAK ÇOK ŞIK OLMUŞ
ZEVKLİ HATUNSUN VALLA ELLERİNE SAĞLIK SENİNDE YARDIM EDENLERİNDE
YENİ EVLİ ÇİFTE MUTLULUKLAR

SELVİN VARIŞ dedi ki...

ÇOK GÜZEL OLMUŞŞ YÜREGİNE ELLERİNİZE SAĞLIKKK ÇOK BAŞARILI

Emel Kunt dedi ki...

çok teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

emelcim ellerine sağlıkkk..gerçekten süper olmuş.

Emel Kunt dedi ki...

:)

Ayşe Şakarcan dedi ki...

çok şık, çok güzel:)

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

süper olmuş kocaman tebrikler! :)

Emel Kunt dedi ki...

teşekkürler:)

sibel dedeoğlu dedi ki...

süpersin canım :)